RAX CORNER & SPARERIB KING

Recentebeoordeling


4 sterren uit 942 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Rax Corner & Sparerib King. Meer weten? Ontdek meer

20 jun 2026 om 20:16 last time was great!
6 jun 2026 om 23:22 Alles was super vers en warm. Alleen waren de snacks allemaal in één gedaan, zonder bakje. Hierdoor waren de kroketten helemaal kapot en plat. De milkshakes kon je geen milkshakes noemen. Het was meer een soort schuim en de aarbeien milkshake smaakte zuur
11 mei 2026 om 0:17 alles er uit gespuugt
7 mei 2026 om 20:28 10,50 voor een broodje shoarma en dan zo weknig..
28 apr 2026 om 8:44 Na 3 happen misselijk niet eens knoflooksaus gekregen en was denk ik de slechtste kapsalon die ik ooit heb gehad heb alles moeten weggooien
27 apr 2026 om 20:53 maar saté saus moest je zoeken voor die prijs haal je hele emmer
25 apr 2026 om 20:17 nog nooit meegemaakt brood viel zo uit elkaar
14 apr 2026 om 7:05 Heerlijke spareribs. Goed mals en je proeft de rook
8 apr 2026 om 19:12 wel weinig vlees voor dat bedrag
3 apr 2026 om 21:43 was perfect verpakt. sausjes en sla apart verpakt echt super.